Apr 13, 2010

Rojak Singapore/ Rojak Asma

Salam semua......kembali besiaran tapi jenuh la duk menyapu sawang di umah ni.Ada yang rindu ke????Sekian lama menyepi kini muncul kembali.....xtvt memasak berjalan seperti biasa tapi tak boleh nak snap gambo coz Olympus kesayangan Kiah kawan Hubby pinjam.Nak snap pakai hp boleh tapi Kiah tak bape suka,so rehat la kejap.Tima kasih kawan-kawan yang berkunjung ke sini,nanti kita kunjung balas ye.Lepas ni nak pi kutip award plak.....cbuk betulkan,tu la cuti lama sangat....hehe.oklah jom tengok apa yang kami makan malam ni.Kiah sediakan simple menu saja rojak singapore/rojak asma dan makan dengan kuah kacang.Sedap....tambah makan panas-panas,rangup je rasanya.....nak buat pun senang dan bahan-bahan pun senang dapat.Segala isi ikan dan seafood yang pelbagai bentuk dan rasa Kiah celup dalam tepung dan goreng pastu sediakan kuah kacang dan bolehlah makan.Tambahannya goreng sekali telur rebus celup tepung dan kentang goreng....jomput makan semua.........

No comments:

Post a Comment